אסטרטגיה ויזואלית או בקיצור ״יפה זה ממש לא מספיק״!

אסטרטגיה ויזואלית

אנחנו חיים בעידן של יופי, או יותר נכון יופי מדומה, ואם נדייק אפילו יותר– עידן הפילטרים והפריסטים.
כל כך קל לייצר עיצוב יפה, וכל כך הרבה אנשים טועים לחשוב שאחידות של פילטר היא מותג חזק.
Big mistake, huge!

יש הבדל מאוד גדול בין שפה ויזואלית יפה, לבין אסטרטגיה ויזואלית חודרת ללב הלקוח ולא נגמרת במבט. כשיש אסטרטגיה ויזואלית נכונה הלקוח יחווה חוויה, שנגזרת מתוך האופי של המותג, הקהל אליו הוא פונה, השירותים שלו והערכים עליהם הוא בנוי.
כדי לייצר אסטרטגיה ויזואלית נכונה ומדויקת למותג, צריך להעמיק ולדעת לשאול את השאלות הנכונות. צריך להכנס ממש אל נבכי המותג ובמקרים מסוימים גם לאישיות שמאחורי המותג ולאפיין אותם באופן מקצועי.
אסטרטגיה ויזואלית נכונה היא אסטרטגיה שמבדלת את המותג שלכם, שזוכרים אותה ומחוברים אליה רגשית.

לאסטרטגיה ויזואלית יש כח.

אם אני לא אחקור את העסק/המותג, אאפיין אותו, ואבין מה הסטייל-גייד שמקיף את העסק,
אולי יהיה נעים להסתכל על הויזואליות אבל אני לא אשאיר חותם. מה זה אומר? עוד קופי-פייסט ורוב הסיכויים שאראה כמו כולם, והכי חשוב לא אשפיע על הרגשות של הקהל הפוטנציאלי שלי.
הרגש הוא סם הרכישה החזק ביותר. עולם הפרסום והשיווק פועל על הבסיס האנושי הזה והחברות הגדולות לא טועות. הרגש הוא שמחבר אנשים למוצר או לשירות והוא מה שגורם בסופו של דבר לרכישה!
הדרך שלי לייצר אסטרטגיה ויזואלית נכונה בנויה על כמה צעדים.

אסטרטגיה ויזואלית

הצעדים הראשונים מבניהם:

  1. לדעת לשאול את השאלות הנכונות
    לשאול אתכם את השאלות הנכונות, לקבל תשובות אמיתיות ועמוקות שלבד לא מצליחים להגיע אליהן. כל התשובות אצליכם. תופתעו לגלות שהם לא בפינטרסט, בעוד לוח השראה שבנה מישהו אחר, או בפרופילים או אתרים של אנשים אחרים או קולגות שלכם. האסטרטגיה הויזואלית צריכה להבנות בהתאם לכם ולאופי המותג שלכם בצורה שלא תאפשר העתקה. את האותנטיות שלכם אי אפשר להעתיק.
  2. לבחור מילים שיכוונו את החיפוש
    בשלב הזה נבחר סטיילינג וורדס, מילים שדרכן נוכל לייצר את השפה הויזואלית, לבחור אלמנטים, צבעים, טקסטורות. יצירת אסטרטגיה ויזואלית היא מסע, מסע כייפי ומרתק של הלקוח יחד איתי, הרבה פעמים נבין יחד דברים חדשים על המותג והשירות, ולפעמים תופתעו מאוד מהעוצמה של התהליך הזה עבורכם ועבור המותג שלכם.

למסע הזה יש עוד הרבה שלבים, על חלקם אכתוב בהמשך, אבל אם יש משהו אחד שאני רוצה שתזכרו מהכתבה הזו הוא – שיפה זה חשוב, אבל עם אסטרטגיה ויזואלית המותג שלכם הוא לא רק יפה, הוא יפה וגם שונה מהשאר ומוגש על מגש של זהב היישר ללב של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

לא תאמינו, אבל עשיתי אסטרטגיה ויזואלית למאפינס. 😋  לחצו כאן לכתבה

 

חתימת מאמר

כתיבת תגובה

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

כשבניתי את המיתוג לאתר של ירדן הראל, הדבר היחיד שלא עיצבתי הוא ערוץ היוטיוב שלה. כשאני בונה שפה ויזואלית חשוב...

מה מעורר השראה? בטוח שאלתם את עצמכם לא מעט פעמים. מכירים את זה שבאמצע המקלחת צץ רעיון אדיר או פתרון...

שנתחיל לדבר על המותג שלכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם: