תשכחו כל מה שידעתם על מיתוג.
לאש גאה להציג את שירות הפרימיום הבלעדי:

אסטרטגיה ויזואלית

אסטרטגיה ויזואלית

*לוח קונספט מתוך אסטרטגיה ויזואלית למותג אופנה

אסטרטגיה ויזואלית - כל מה שעסק צריך כדי לבסס מותג משפיע ומעורר השראה.

יצא לכם פעם לתהות מה הופך מותג אחד למושך הרבה יותר ממותג אחר?

הסוד ליצירת מותג נחשק טמון ביכולת ליצור אצל הלקוחות הפוטנציאלים חיבור עמוק וסקרנות כלפי המוצר או השירות שאתם מציעים, באמצעות האופן בו תציגו אותו.

כאן לאש נכנסת לתמונה.

מובטחת חוויה מרגשת ויחודית שנותנת מקום לרעיונות הגדולים. 

חלק מהטוב שתקבלו בתוך אסטרטגיה ויזואלית

אפיון ופיצוח רעיוני

מהרגע שהחלטתם שאתם מעוניינים לבנות יחד את התוכנית המדויקת ליצירת המותג שלכם, נעבור תהליך חשוב הכולל: בקרה של העסק, אפיון מעמיק שיעזור לכם להכיר עוד צדדים שיכול להיות שאפילו לא ידעתם שקיימים במותג שלכם ופיצוח מחשבות ורעיונות לקונספט ממשי.

מרעיון ליצירת לוח קונספט

נחווה יחד את התחושות והרגשות העולים מלוחות הקונספט הייחודיים שאצור עבורכם המציגים את אופי המותג שלכם בצורה שתוכלו ממש להרגיש אותו, וכוללים חיבורים רעיוניים מעניינים.

יום צילום אפקטיבי

יום צילומי תדמית או מוצר שידייקו אתכם ואת האופי הבלעדי של המותג (ממש כמו כאן באתר של לאש) צלם מדהים, ליווי שלי ועם תשומת לב לכל פרט ודאגה שהתמונות יהיו מותאמות לצורך שלכם כך שתוכלו לרוץ קדימה עם המותג שלכם בכיף ובלי מעצורים.

תיקיית לוגו לשימוש נוח ופשוט

לוגו - המרכיב הבסיסי הזכיר ביותר בכל מותג. תיקיית לוגו בווריצאיה לכל מצב. היא תאפשר לכם לשווק בקלות כשהסמל הכי משמעותי במיתוג שלכם - הלוגו - מוביל בגאווה.

שפת מותג יחודית לכם

מכל הטוב הזה אבנה עבורכם את אופי המותג החדש שלכם. הוא כולל את כל המרכיבים שצריך: בחירת פונטים, פלטת צבעים יחודית, אייקונים וטקסטורות, סיפור מותג כתוב היטב, עיצובים גרפים שיחברו אליכם את הקהל הנכון - וכל אלו מוכנים לשימוש בדרך הבטוחה לבסס מותג חזק.

IMG_2990-Edit

*לוח קונספט מתוך אסטרטגיה ויזואלית למותג בתחום הביוטי

DONT FILTER YOUR

אסטרטגיה ויזואלית - איך זה נראה?

עדי בן ארוש – ADI A PARIS
ANANAS
ARAKSES
נוי פשה
נוי פשה NOY PASHA
bodacious babe
MY MARKET
sambals bakery – סמבלס בייקרי
ירדן הראל
YARDEN HAREL

לקוחות מספרים על אסטרטגיה ויזואלית

Screen Shot 2022-01-13 at 17.19.57

למי אסטרטגיה ויזואלית מתאימה?

שאלות שעושות סדר

אסטרטגיה ויזואלית היא שירות מיתוג הפרימיום של לאש. היא כוללת הרבה יותר מיצירת הלוגו ופריטי המיתוג וממש מכניסה אותך לתהליך בניית הקונספט ואופי המותג. שירות האסטרטגיה הויזואלית נותן לך את האקסטרא ולכן הוא שירות פרימיום.

ישנה אפשרות לקחת את שירות המיתוג העסקי שכולל את הבסיס החשוב ולהתחיל איתו.

חשוב לי להגיד שאתם לא הראשונים ולא האחרונים שנכוו מתהליך מיתוג שלא מבטא אתכם, וכאן טמונה הבעיה. 

בתהליך האסטרטגיה הויזואלית עם לאש נבין את הערכים של העסק שלך, נייצר את הבידול וניצור את הקונספט המדויק לך.  אחרי שנאפיין לעומק את כל המרכיבים החשובים הללו, הפאזל יתחיל להתחבר וניצור עבורך את תוכנית המיתוג המושלמת לך, זאת שתוביל אותך למיתוג שילווה אותך שנים בגאווה.

התשובה טמונה בשאלה. בדיוק מהסיבה שיש לך תקציב מוגבל, לא תוכל להרשות לעצמך לעבור בקרוב שוב תהליך מיתוג, נכון? 

קיצורי דרך הם הדבר מהם הכי חשוב שתיזהרו, ולכן המלצתנו היא לא לדלג על תהליך מיתוג מלא ולא לעבור לתוצרים גרפיים לפני תהליך עומק.

לכן, כאשר בוחרים לעבוד באופן יסודי, מתוכנן וחכם, ממזערים את הסיכויים לטעויות, עוברים תהליך מעמיק יותר ובכך מגדילים משמעותית את הסיכויים לקלוע במיתוג המדויק ביותר לכם מבלי לעשות טעויות תקציב.

אסטרטגיה משמע, תכנון מראש וחיזוי של המותג שלכם שעומד להיות ממשי. בדיוק באותה מידה שקיימת אסטרטגיה שיווקית נכונה שמטרתה לנצל נכון את תקציב הלקוח, אסטרטגיה ויזואלית היא תכנון שאמור להגיע עוד קודם לכן, ומטרתו לייצר קו מחשבה ותכנון מקדים לקראת עיצוב, כדי שהתוצרים יהיו לא רק מרשימים ויזואלית, אלא גם נכונים ומדויקים לאופי המותג שלכם.

שנתחיל לתכנן את סיפור ההצלחה של המותג שלכם?

כמה פרטים ואוטוטו מתחילים: