השלבים הראשונים לאסטרטגיה ויזואלית

אסטרטגיה ויזואלית

אנחנו חיים בעידן של יופי, או יותר נכון יופי מדומה, ואם נדייק אפילו יותר– עידן הפילטרים והפריסטים.
כל כך קל לייצר עיצוב יפה, וכל כך הרבה אנשים טועים לחשוב שאחידות של פילטר היא מותג חזק.
Big mistake, huge!

יש הבדל מאוד גדול בין שפה ויזואלית יפה, לבין אסטרטגיה ויזואלית חודרת ללב הלקוח ולא נגמרת במבט. כשיש אסטרטגיה ויזואלית הלקוח יחווה חוויה שנגזרת מתוך האופי של המותג, הקהל אליו הוא פונה והערכים עליהם הוא בנוי.
כדי ליצור אסטרטגיה ויזואלית נכונה ומדויקת למותג, צריך להעמיק ולשאול את השאלות הנכונות. להכנס ממש אל נבכי המותג ובמקרים מסוימים גם לאישיות שמאחורי המותג ולאפיין אותם באופן מקצועי.
אסטרטגיה ויזואלית נכונה היא כלי אסטרטגי שמבדל את המותג שלכם בזכרון וברגש.

לאסטרטגיה ויזואלית יש כוח.

אם אני לא אחקור את העסק שלי ואבין מה הסטייל-גייד שלו אני לא אשאיר חותם.
מה זה אומר? עוד קופי-פייסט ורוב הסיכויים שאראה כמו כולם. יותר גרוע מזה, לא אשפיע על הרגשות של הקהל הפוטנציאלי שלי.
הרגש הוא סם הרכישה החזק ביותר.

עולם הפרסום והשיווק פועל על הבסיס האנושי הזה והחברות הגדולות לא טועות. הרגש הוא שמחבר אנשים למוצר או לשירות והוא מה שגורם בסופו של דבר לרכישה!
הדרך שלי לייצר אסטרטגיה ויזואלית נכונה בנויה על כמה צעדים.

אסטרטגיה ויזואלית
ספר שמיתוג על שולחן, תרשים בעיפרון

הצעדים הראשונים:

  1. תעשו אפיון שנשען על שאלות נכונות
    לשאול אתכם את השאלות הנכונות אומר שאקבל תשובות אמיתיות ועמוקות שלבד לא תצליחו להגיע אליהן. כל התשובות אצליכם.
    תופתעו לגלות שהם לא בפינטרסט או בעוד לוח השראה שבנה מישהו אחר. הן בטח לא בפרופילים או אתרים של אנשים אחרים או קולגות.
  2. תחשבו על זה
    הדרך לאסטרטגיה הויזואלית שלכם צריכה להבנות בהתאם אליכם ולאופי המותג שלכם בצורה שלא תאפשר העתקה. אי אפשר להעתיק אותנטיות ומנגד אי אפשר להיות אותנטיים כשמעתיקים.
    לכן שלב חשוב מאוד הוא לתת לאפיון לשקוע. לקרוא אותו שוב ולחשוב האם אנחנו שלמים עם התשובות. הקפידו לחשוב על הדברים בלי להיות מושפעים מהסביבה, אלא מתוצאות האפיון והאינטואיציה שלכם.
    אם אתם בוחרים להתייעץ עם הסביבה, זכרו שאתם מדברים עם אנשים שלא היו חלק מהתהליך שלכם וקחו את דבריהם בהתאם.יש משפט שאומר מיליון אנשים מיליון דעות, הוא מסכם את המסר שאני רוצה להעביר כאן נפלא 🙂
  3. רפרנסים
    בשלב הזה נבחר מילים שבעזרתן נוכל לייצר את השפה הויזואלית. כמו אלמנטים, צבעים, טקסטורות. יצירת אסטרטגיה ויזואלית היא מסע כייפי ומרתק של הלקוח יחד איתי, הרבה פעמים נבין יחד דברים חדשים על המותג והשירות, ולפעמים תופתעו מאוד מהעוצמה של התהליך הזה עבורכם ועבור המותג שלכם.

למסע הזה יש עוד שלבים, על חלקם אכתוב בהמשך. אבל אם יש משהו אחד שאני רוצה שתזכרו מהכתבה הזו הוא – יפה זה חשוב אבל עם הבסיס של אסטרטגיה ויזואלית המותג שלכם הרבה יותר מזה.
הוא גם יפה וגם שונה מהשאר. כך תהיו בטוחים שהוא מוגש היישר ללב של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

לא תאמינו, אבל עשיתי אסטרטגיה ויזואלית למאפינס. 😋  תראו!

 

חתימת מאמר

שיתוף -

כתיבת תגובה:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

בעולם העסקים ישנה תחרות גדולה והעדפות הלקוחות משתנות בלי סוף, לכן חשוב להכיר בחשיבות הרבה של אסטרטגיית מיתוג. מותג הוא...

את מחפשת דרך מהנה ויעילה להשיג את המטרות העסקיות שלך? אתה מרגיש שהרעיונות שלך מבולגנים והולכים לאיבוד? אולי אתם פשוט רוצים...

שנתחיל לדבר על המותג שלכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם: