8 דרכים להגדיל את האינסטגרם שלכם אורגנית

8 דרכים להגדיל את האינסטגרם שלכם אורגנית

8 דרכים להגדיל את האינסטגרם שלכם אורגנית
או במילים אחרות SEO באינסטגרם!

כולנו מכירים את גוגל… מקלידים משהו ורואים את כל תוצאות החיפוש שלנו על המסך.
האתרים שאנחנו רואים ראשונים בתוצאות החיפוש לא שם במקרה. הם הגיעו לשם כי עשו להם SEO- אופטימיזציה
למנועי חיפוש. (Search engine optimization ) זה לא מסובך כמו שזה נשמע… ישנם כמה טריקים ידועים שעושים כדי להופיע בדף הראשון בגוגל. הדבר המגניב הוא שעכשיו תוכלו לבצע אופטימיזציה גם לחשבון האינסטגרם שלכם! ישנם כמה טריקים שאם תבצעו אותם משתמשים באינסטגרם ימצאו אתכם גם באינסטגרם וגם בגוגל.

אז בואו נקפוץ למים, איך תוכלו להגדיל את האינסטגרם שלכם אורגנית?

1. בצעו אופטימיזציה לשם המשתמש והשם שלכם בפרופיל האינסטגרם

שם המשתמש באינסטגרם מופיע בחלק העליון של הביוגרפיה.
בתמונה: lushbranding

שם האינסטגרם הוא השורה המודגשת בביוגרפיה שבפרופיל. בתמונה: Graphic design studio

כל המילים שתבחרו לשים בכל אחד מהשמות ישמשו כמילות מפתח ויופיעו בחיפושים של משתמשים אחרים באינסטגרם.

לדוגמא: אני רוצה לחפש עכשיו מאפרת לאירוע קרוב. מה יקרה כשאקליד ״מאפרת״ בשורת החיפוש באינסטגרם?
כפי שרואים בתמונה למטה, מי שדאגה לרשום את המילה ״מאפרת״ בשם המשתמש שלו או בשם האינסטגרם שלו הופיעה לי בתוצאות החיפוש. נסו להשתמש במילות מפתח חשובות הקשורות לעסק שלכם בשם שלכם באינסטגרם. מילות מפתח חשובות יכולות להיות המילים שהקהל האידיאלי שלכם היה משתמש בהן כדי למצוא אתכם.

2. בצעו אופטימיזציה לתמונות שלכם

מכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה חזותית, הצמיחה שלה בהכרח תהיה מושפעת מהתמונות שאנחנו בוחרים להעלות לעמוד שלנו. מה שמופיע בתמונה שבחרנו להעלות צריך להיות ברור. האם העלנו ציטוט? נוף? ספר? מוצר כלשהו? איור?
חשוב שנשמור על התמונות שלנו נקיות ואיכותיות. זה לא אומר שאנחנו כבר לא יכול להיות יצירתיים, רק לוודא שברור מרוב התמונות מה הנושא העיקרי שלנו.

אבל איך אינסטגרם יודע מה כל אחד מעלה?
אינסטגרם משתמשת בטכנולוגיה הנקראת ״זיהוי תמונות״ טכנולוגיה זו סורקת את התמונה שאנו מעלים כדי לנסות ולהבין מה יש בה. לטכנולוגיה הזו יתרון אחד משמעותי מאוד, היא יכולה לעזור לנו להגדיל את החשיפה לחשבון שלנו ע״י הצגת התמונות שלנו לאנשים שכבר אוהבים את סוג התוכן שלנו אך עדיין לא ראו את החשבון שלנו. זו חשיפה טבעית של החשבון מבלי שנצטרך לעשות דבר.

טוב, חוץ מלשמור על התמונות שלנו ברורות, פשוטות ובאיכות טובה. אם נקפיד לעשות זאת הטכנולוגיה הזו תעבוד לטובתינו 🙂

3. ALT text 

ALT text זו אופציה שתגרום לתמונות האינסטגרם שלך לחשיפה גם מחוץ לאינסטגרם. בזכות ALT text, תמונות האינסטגרם שלך יכולות להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. זוהי אסטרטגיית קידום אתרים ענקית באתרי אינטרנט ועכשיו יש לנו אותה גם באינסטגרם 🙂
לדוגמא, אם מישהו מחפש ״כוס קפה וקוד״, ופירסמנו תמונה של כוס קפה מול מסך עם קוד התמונה שלנו יכולה להופיע בחיפושי גוגל! ALT text גורם לאלגוריתם של אינסטגרם לעבוד בשבילנו.

ישנן 2 אפשרויות להוסיף ALT TEXT: אחת היא בעריכה של פוסט שכבר עלה ואחת היא לפני העלאה של פוסט.
לפני העלאה של פוסט- בתחתית עמוד ההעלאה מופיעה הכיתוב Advanced settings , כשלוחצים עליו אפשרות הALT TEXT תופיע שם בסוף.
בעריכה של פוסט קיים- לוחצים על תפריט הנקודות מעל הפוסט ואז על  Edit. יפתח הפוסט במצב עריכה. האופציה של הALT TEXT תופיע בתחתית תמונת הפוסט.


אני מאוד ממליצה להשתמש ב ALT text על כמה שיותר תמונות שאתם מעלים לעמוד שלכם. לא הרבה משתמשים מכירים את התכונה הזו וככל שתקדימו להשתמש בה כך החשיפה שלכם תהיה גבוהה יותר.

4. השתמשו ב-hashtags (תגיות)

hashtags הם גם מילות מפתח. אנשים יכולים לחפש hashtag באינסטגרם כדי למצוא אותנו.
אינסטגרם בודקת באילו תגיות hashtags השתמשנו בפוסטים שלנו כדי להציג אותם לאנשים באותם תחומי עניין כמו שלנו.

אך צריך להיעזר בהם בחכמה:
– השתמשו ב-hashtags שמתארים את הפוסט שלכם.
– אם הפוסט שלכם נמצא במיקום חשוב צרו hashtags הקשורים למיקום.
– צרו hashtags שהקהל האידיאלי שלכם משתמש בהם.
– העלו לא יותר מ-15 hashtags בפוסט אחד.

שמרו את קבוצות ה- hashtag המועדפות עליכם כדי לחסוך זמן. ברגע ההעלאה העתיקו והדביקו אותם לפוסט.
לא בטוחים באיזה hashtags להשתמש? בדקו אצל המומחים!
הכנסו לחשבונות מאותו התחום שיש להם עוקבים רבים. הכנסו לפוסט ספציפי הדומה לפוסט שאתם רוצים להעלות ובדקו באילו hashtags השתמשו שם?

5. פוסטים מובילים

בשורה אחת- פרסמו יותר מההכי טוב שלכם.
מהם פוסטים מובילים? פוסטים מובילים הם פוסטים שאנשים אוהבים לראות אצלנו. הם הפוסטים שהביאו ליותר לייקים, תגובות או מעורבות.  פוסטים מהסוג הזה נחשבים איכותיים כי הם מעניינים את העוקבים שלנו וגורמים להם להביע את זה אצלנו בדף.

נניח שתמונות של חוף ים היו פופולריות במיוחד בחשבון שלנו, ננסה להעלות יותר תמונות של חוף ים. אז מה אפשר לעשות עכשיו כשאנחנו יודעים מהם הפוסטים המובילים שלנו? זה קל! ליצור אסטרטגיה ויזואלית ולתכנן את הפיד שלנו בהתאם ומראש. כך נוכל להעלות פוסטים מובילים מבלי לשבש את נראות הפיד.

אם אתם מתקשים ליצור את זה לבד או שפשוט רוצים לחסוך זמן יקר,  FeedPerfect נוצר בדיוק בשבילכם.

6. אינטראקציה עם אנשים מחוץ לפיד שלכם

אם הפרגון לא בא לכם בטבעיות, אינסטגרם יגרמו לכם לפרגן בדרך אחרת 🙂
הקדישו כמה דקות ביום (יותר זה מבורך!) לעשות לייקים ולהגיב לפוסטים שאחרים מעלים. כך אינסטגרם תגדיל את החשיפה של החשבון שלכם כי מבחינת אינסטגרם אינטרקציה היא המפתח.

7. תייגו חשבונות מפתח בתמונות ובסטוריס שלכם

מצאו חשבונות מפתח בענף שלכם ותייגו אותם בתמונות שאתם מעלים. למרות שניתן לתייג עד 20 חשבונות על תמונה אחת, שימו לב שאתם לא מגזימים. תייגו רק פוסטים שאתם חושבים שהם יאהבו. ישנם דפי אינסטגרם המוקדשים לציון חשבונות מתחומים מסוימים בלבד, הקדישו זמן לחיפוש חשבונות אלו ותייגו אותם.

איך תמצאו חשבונות כאלו?
הקלידו מילות מפתח בסרגל החיפוש באינסטגרם הקשורים לתחום שלכם.  זה יכול לקחת קצת זמן למצוא אותם, אבל קחו את הזמן. כי בסופו של דבר זה יהיה שווה לכם! במידה ותתייגו אותם והם יחליטו לפרסם את החשבון שלכם אצלם כל העוקבים שלהם יחשפו לתוכן שלכם.

כשאתם מוצאים חשבונות מפתח, רשמו אותם בפתקים שלכם בטלפון. כך תמיד תהיה לכם רשימה זמינה לתיוג ולפרסום. דבר חשוב: אל תתייאשו אם החשבונות האלו לא מציגים אתכם מיד. בין כל מאות ואלפי התיוגים שהם מקבלים לפעמים קשה לעקוב וזה יכול לקחת להם קצת זמן לשים לב.
לפעמים הם מבחינים ושומרים את הפוסטים לשיתוף בזמן הקרוב.. אתם פשוט תמשיכו לעשות את מה שאתם יודעים הכי טוב ותתמידו בזה.

תייגו חשבונות מפתח גם בסיפורים שלכם.

כשאתם משתפים סיפור שלדעתכם רלוונטי לחשבון מפתח כזה, תייג אותו. לדוגמה, אתם משתמשים במוצר חדש ומרגש בעסק שלכם? צלמו את המוצר בסביבה שלכם (חשבו על תמונה יצירתית. אם אתם בסטורי, תמונה מתהליך העבודה עם המוצר תהיה מעולה) ותייגו את החברה. הם יקבלו הודעה שציינתם אותם ואולי יחלקו את הסיפור שלכם בסיפור שלהם. משמעות הדבר היא שאנשים הצופים בסיפור שלהם יראו אתכם ויוכלו ללחוץ על השם שלכם כדי לבקר בדף. אם הדף נראה טוב ומושך עבורם- הרווחתם ביושר עוד עוקב 🙂

8. היו עקביים בפרסומים שלכם באינסטגרם

עקביות ומחשבה הן 2 הדברים החשובים ביותר כדי לגרום לחשבון שלך לגדול. מעבר לזה, כדי לחוות את אינסטגרם באווירה טובה, מרגיעה ומוצלחת צריך שגרה נוחה שתזרום לכם. המפתח להשיג את השגרה הזו היא להתאים את אינסטגרם לחיים שלכם ולא ההיפך.

ככל שיהיה לכם יותר כיף באינסטגרם, כך החשבון שלכם יגדל באופן טבעי. אינסטגרם תהפוך לשלוחה של העסק שלכם ולא תהיה עוד משימה לבצע בלו״ז.

זה הכל!
בואו נסכם את כל מה שלמדנו:

  1. בדקו את שם המשתמש שלכם באינסטגרם
  2. בדקו את השם שלכם באינסטגרם
  3. שמרו על תמונות נקיות וברורות
  4. השתמשו ב- ALT text
  5. בחרו hashtags בתבונה
  6. פרסמו פוסטים נוספים כמו הפוסטים המובילים שלכם
  7. צרו אינטראקציה מחוץ לפיד שלכם
  8. תייגו חשבונות מפתח בתמונות שלכם
  9. תייגו חשבונות מפתח בסיפורים שלכם
  10. מצאו את שגרת אינסטגרם הנוחה לכם והיו עקביים בה

אני באמת מקווה שהפוסט הזה עזר לכם. קחו את הזמן לעקוב אחר הצעדים האלו בפרסומים הבאים שלכם. אם אתם מכירים טריקים נוספים אל תחששו לחלוק עם כולם בתגובות 🙂

נשיקות, ונתראה באינסטגרם!

חתימת מאמר

שיתוף -

כתיבת תגובה:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

בעולם העסקים ישנה תחרות גדולה והעדפות הלקוחות משתנות בלי סוף, לכן חשוב להכיר בחשיבות הרבה של אסטרטגיית מיתוג. מותג הוא...

את מחפשת דרך מהנה ויעילה להשיג את המטרות העסקיות שלך? אתה מרגיש שהרעיונות שלך מבולגנים והולכים לאיבוד? אולי אתם פשוט רוצים...

שנתחיל לדבר על המותג שלכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם: