מיתוג היוטיוב של ירדן הראל

היוטיוב של ירדן הראל

כשבניתי את המיתוג לאתר של ירדן הראל, הדבר היחיד שלא עיצבתי הוא ערוץ היוטיוב שלה. כשאני בונה שפה ויזואלית חשוב לי לעצב כל פריט, גם באונליין וגם באופליין,
ולכן ממש שמחתי כשהחלטנו לעצב גם אותו. שמירה על שפה ויזואלית אחידה בכל הפלטפורמות של מותג היא חיונית ומתבקשת!

שוחחנו על הערוץ החדש והצעתי לעצב את הערוץ בסגנון בוהו שיק. אבל רגע, האתר של ירדן מעוצב בסגנון אלגנטי ומודרני, אז למה דווקא בוהו שיק אתם שואלים? שאלה מצויינת!

לפני שנצלול לתשובות, מה זה בכלל בוהו שיק?

בוהו שיק הוא סגנון שהגיע מעולם האופנה עם השפעות בוהמייניות והיפיות, הוא משלב בתוכו חדש וישן ומאפשר אמירה ייחודית ואישית. הוא הופיע כבר בתחילת שנות ה90 ומאז חזר לסירוגין.
הבוהו שיק משתמש בפלטת צבעים חמה, צבעי אדמה, בז'ים, וקרמים. הוא משלב רכות וחומרים מהטבע ואנחנו רואים אותו בעולם האופנה, עיצוב הבית, ולאחרונה המון בנראות עמודים באינסטגרם.

 

סגנון בוהו שיק

אז למה בחרתי בסגנון בוהו שיק?

מותג הוא דבר שמשתנה, מתפתח ומשתדרג עם הזמן. אם זה עסק אז השירותים והמוצרים מתפתחים עם הזמן, ואם המותג מבוסס פרסונה אז ההתפתחות באה לידי ביטוי בסגנון.
במקרה זה הפרסונה היא ירדן הראל והבוהו שיק מתחבר מאוד עם האמירה הנוכחית שלה והסגנון האישי שהיא אוהבת. גם אני כמעצבת מוצאת את עצמי משתמשת בו לא מעט בעולמות הלייף סטייל.
הוא אמנם מאוד טרנדי(שזה לא בהכרח דבר טוב) אך שומר על ייחודיות ואמירה אישית.

אם ככה, למה החלטנו למתג רק את ערוץ היוטיוב בסגנון הבוהו שיק ולא את כל הפלטפורמות?

היוטיוב של ירדן הוא הצצה לעולם האישי שלה, מאחורי הקלעים של הפקות וצילומים והחיים המשפחתיים. מרגיש נכון ליצור עיצוב יותר חמים שמחבר לטעם האישי שלה גם בבית ובחיים האישיים.
לעומת זאת אתר הוא לא דבר שמשנים בכל חודש, וכשכן מחליטים לשנות זה דורש חשיבה אסטרטגית.
במיוחד באתר כמו האתר של ירדן שמבוסס על תמונות והפקות אופנה. {קראו על תהליך המיתוג באתר של ירדן כאן}
לכן אם למשל היינו מחליטות למתג את האתר מחדש בסגנון בוהו שיק, יתכן מאוד שלא כל התמונות הקיימות היו משתלבות בו בצורה מיטבית.

בנוסף לזה, בוהו שיק הוא סגנון שכרגע מאוד טרנדי ויש סיכוי גדול שאחרי שראינו אותו בכל מקום הוא ימאס וימצא את עצמו לתקופה הקרובה.
לכן חשוב שמיתוג אתר יהיה מחובר לערכים של המותג בצורה שלא תשען על טרנד שיכול לחלוף. במקרה של ירדן הראל: אלגנטי, נקי, מבוסס על פלטה בגוונים חמים וסולידיים.

הנה לפני ואחרי:

 

ועכשיו מגיעה השאלה החשובה – החלטנו ללכת על סגנון עיצוב שונה ביוטיוב, איך בכל זאת נשמור על אחידות המיתוג בשאר הפלטפורמות?

בכל סגנון עיצוב שתבחרו, תמיד תוכלו לשמור על אחידות השפה שלכם בעזרת:

  1. פלטת צבעים.
  2. פונטים.
  3. הלוגו ומרכיביו.

לא לכל מותג מתאים לבחור סגנונות עיצוב שונים לפלטפורמות שונות.
במקרה של ירדן זה התאים, כי מדובר במותג שמתבסס על פלטת צבעים חמה וטבעית. היא מחברת את העיצוב האלגנטי והקו הנקי באתר עם סגנון הבוהו שיק הפלטה שלו זהה.
פלטת הצבעים במקר ההזה היא החוט המקשר ולכן העיצוב נשאר המשכי והקו הויזואלי נראה אחיד.

צילום מסך מערוץ היוטיוב של ירדן הראל

בינתיים נראה שהבוהו שיק כאן להשאר ואנחנו חוגגות אותו  ממש כאן בערוץ של ירדן!
אשמח שתספרו לי בתגובות מה חשבתם על העיצוב של הערוץ?

חתימת מאמר

שיתוף -

כתיבת תגובה:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

בעולם העסקים ישנה תחרות גדולה והעדפות הלקוחות משתנות בלי סוף, לכן חשוב להכיר בחשיבות הרבה של אסטרטגיית מיתוג. מותג הוא...

את מחפשת דרך מהנה ויעילה להשיג את המטרות העסקיות שלך? אתה מרגיש שהרעיונות שלך מבולגנים והולכים לאיבוד? אולי אתם פשוט רוצים...

שנתחיל לדבר על המותג שלכם?

השאירו פרטים ואחזור אליכם: