5 סיבות שאתם צריכים אתר גם אם אתם נמצאים במדיה החברתית

אז יצרתם חשבון אינסטגרם או עמוד פייסבוק, יש לכם עוקבים, תגובות ואולי אפילו קהילה משגשגת.. העסק כבר מרגיש לכם כאילו הוא במקום הבטוח. אבל אני בטוחה שעברה בראשכם המחשבה ותהיתם אם אתם מצליחים לנהל את העסק בלי אתר האם אתם בכלל צריכים אחד?
התשובה היא כן, לגמרי כן!

העניין הוא כזה: הרשתות החברתיות הן כלי עוצמתי וחזק לעסק שלכם, אך בשילוב אתר העסק שלכם יתן ביצועים ויגדיל מכירות בצורה הרבה יותר טובה.
המדיה החברתית (פינטרסט, אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק וכו..) נהדרת ליצירת קשרים, להבין מי קהל היעד שלכם ולהיות כמו מן דלת כניסה לעסק שלכם ולעולם שלכם. דרך הרשתות האלה אפשר לבסס אמינות, לעזור ביכולת למצוא אתכם, להחליט יותר בקלות אם ירצו לעבוד איתכם ולגרום ללקוחות להבין מי עומד מאחורי השם/המותג.

אז מהן 5 הסיבות שהעסק שלכם זקוק לאתר?

1. אתר קובע ומבסס את האמינות שלכם.

אם יש לכם אתר נקי וברור זה גורם המפתח בביסוס שלכם כמקצועיים ואמינים.

בעזרת כלים כמו הרשתות החברתיות כל אחד יכול לפרסם ברשת שהוא מוכר, מאמן או יועץ. לכן אתר אינטרנט לעסק שלכם שלך יפריד ביניכם לבין אנשים שמפרסמים רק כתחביב, ויסמן אתכם כמה רמות מעליהם.

2. אתם יכולים לחייב יותר כשהאתר שלכם נראה מקצועי.

כשיש לכם אתר שמבסס אתכם כמקצועיים ואמינים, תוכלו לחייב יותר על השירותים שלכם/המוצרים שלכם. אם חשבתם להגדיל את התעריפים, ייתכן שהגיע הזמן להשקיע באתר ולתת לעצמכם סיבה טובה להעלות את המחירים.

3. אתר עוזר ללקוחות שלכם למצוא אתכם אונליין.

בואו נדבר קצת על SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). אתר יכול להביא לכם יותר לקוחות, מכיוון שלאנשים יש פוטנציאל למצוא את האתר שלכם ברשת באמצעות גוגל ומנועי חיפוש אחרים. כשאתם מפרסמים בפייסבוק או באינסטגרם, אנשים לא יכולים לגגל (לעשות חיפוש בגוגל) ולמצוא את המוצר או השירות שלכם בקלות. למה? זה מאוד פשוט, אם אנשים מחפשים בגוגל "צלם חתונות בת״א", בתחילת התוצאות יופיעו להם אתרים ולא קישורים לדפי פייסבוק או אינסטגרם.

אם אנחנו כבר מדברים על SEO ידעתם שאפשר לעשות seo באינסטגרם? כתבתי על זה מאמר מקיף בבלוג. תוכלו לקרוא אותו כאן.

4. אתר עוזר לכם להגיע ללקוח החלומות שלכם.

אני מאמינה שיצא לכם לעבוד לא פעם עם לקוחות שאינם מתאימים לכם, וסביר להניח שחשתם מוסכלים בסוף הפרויקט.

בעוד הרשתות החברתיות עושות עבודה מעולה במשיכת קהל היעד הכללי, האתר שלנו, כאשר הוא נכתב ומעוצב היטב, יכול למשוך את הלקוח האידיאלי ולהדוף את סוגי האנשים שאנחנו לא רוצים לעבוד איתם.

5. יש אתר = אין בלבול.

אתר הוא בעצם סקירה מהירה וקלה של מה שאתם עושים. כשאתם מפרסמים ברשתות החברתיות העוקבים שלכם עשויים להחמיץ את הפוסטים הספציפיים שמסבירים על המוצרים והשירותים שלכם. כשיש לנו אתר הם יכולים לקפוץ לשם בקלות כדי לקבל סקירה ישירה של מה שאנחנו מציעים להם בלי שיצטרכו לגלול ולגלול… תצוגה ברורה של ההצעות הכי טובות שלנו באתר, יכולה להעלות משמעותית את אחוזי המכירה שלנו בעסק.

הכתבה תרמה לכם? שתפו עם חברים שזה יעזור גם להם:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מה חשבתם על הכתבה?

התוכן הזה מעניין אתכם? אל תפספסו אף פוסט!

הרשמה למועדון החברים LUSH FRIEND

וקבלו גם טיפים ורעיונות למותג שלכם ומבצעים בלעדיים רק לחברים:

אצלי אין ספאם! רק מיילים עם מידע מועיל, אחת לחודש.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *